CV-building

Extra keuzevakken, een bestuursjaar, onderzoek of een baantje in de zorg: veel geneeskundestudenten zijn naast hun studie druk met allerlei extracurriculaire activiteiten. Dat blijkt uit de landelijke enquête van De Geneeskundestudent in 2009 en 2013. Veel studenten doen allerlei activiteiten (deels) ten behoeve van ‘CV-building’: toewerken naar een mooi CV, waarmee je hopelijk een voorsprong hebt op andere sollicitanten voor die leuke A(N)IOS-plek. In 2014 organiseerde De Geneeskundestudent een themabijeenkomst in Utrecht met als thema CV-building. Het doel van dit thema is studenten te informeren en inspireren over wat je allemaal kunt doen naast de studie. Daarnaast belichten we ook de andere kant: hoe belangrijk vinden opleiders het CV? Houd onze agenda in de gaten voor een themabijeenkomst CV-building op jouw faculteit!

Kijk voor meer informatie ook bij onze portefeuille Extracurriculaire activiteiten.

Gepubliceerde artikelen:

Lees ook:

Wil jij je mening delen over dit onderwerp of heb je een vraag? Laat het ons weten via e-mail, Facebook, of Twitter!