Samenwerking voor arts van de toekomst

10 juli 2018
'Op 4 juli ondertekenden Wies Bontje en Amir Abdelmoumen van De Geneeskundestudent en Kees Brouwer van de VvAA samen een samenwerkingsovereenkomst. Met deze overeenkomst is een nieuwe stap gezet naar een succesvolle samenwerking tussen beide partijen, met als uiteindelijk doel optimale zelfontplooiing voor alle geneeskundestudenten. VvAA en De Geneeskundestudent zien talloze mogelijkheden waarin de kennis en aanbod van beide partijen gebruikt kunnen worden om zo elke geneeskundestudent op de juiste plek te kunnen brengen als arts in spe. In het verleden zijn er al succesvolle samenwerkingen geweest, waaronder het initiatief Jezelf Beter Maken, waarbij het taboe van burn-out onder geneeskundestudenten doorbroken is. Met het ondertekenen van dit samenwerkingscontract wordt een vervolg gegeven aan de basis die gevormd is, wat naar hun hoop alleen tot meer succesvolle initiatieven zal leiden.'